4 Ağustos 2016 Perşembe

Beyaz TV muhabiri Levent Kelleci, Atalay Demirci'nin yüzüne tükürdü!

Published on Aug 3, 2016 Beyaz TV Muhabiri Atalay Demirci'nin Yüzüne Tükürdü Atalay Demirci ile röportaj yapan Beyaz TV muhabiri, "Bu benim kendi fikrim" diyerek Atalay Demirci'ye sert bir şekilde tepki gösterdi. Cemaatçi olduğu ortaya çıkan Atalay Demirci ile röportaj yapan Beyaz TV muhabiri Levent Kelleci, sinirlerine hakim olamadı. YÜZÜNE TÜKÜRDÜ Muhabir, "Ben sizin doğru söylediğinize inanmıyorum" diyerek Atalay Demirci'nin yüzüne tükürdü. "SİZ DE ONLARIN KÖPEĞİSİNİZ" Beyaz TV muhabiri Levent Kelleci, tepkisini şu sözlerle dile getirdi; "Muhabirlik yapmak çok zordu. Ben sizin doğru söylediğinize inanmıyorum. Bence, siz de onların köpeğisiniz. YAZIKLAR OLSUN Bu benim kendi fikrim. Onlarca insan öldü, 'Kurban olurum' diyebildiniz. Yazıklar olsun diyorum.." ATALAY DEMİRCİ GÜLDÜ Muhabirin sert tepkisine rağmen FETÖ'cü Atalay Demirci'nin gülümsediği de objektiflere yansıdı.

Hiç yorum yok: